Stypendium Ministra
Studenci, którzy są zainteresowani ubieganiem się o stypendium ministra za znaczące osiągnięcia na rok akademicki 2024/2025 proszeni są o zgłaszanie się do dnia 30 września 2024 r. drogą elektroniczną na adres e-mail: piotr.gibas@urk.edu.pl. W treści maila należy podać swoje dane: imię i nazwisko, rok i kierunek studiów, nr albumu oraz nr telefonu.
Szczegółowe informacje dotyczące stypendium ministra dla studentów za znaczące osiągnięcia, dostępne są na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki.
Procedura składania wniosku na rok akademicki 2024/2025:
- w terminie do 30 września 2024 r. student zgłasza chęć złożenia wniosku na adres e-mail zgodnie z powyższymi wytycznymi,
- koordynator zakłada studentowi konto "redaktora wniosków" w systemie ZSUN/OSF,
- student, po otrzymaniu od koordynatora loginu i hasła edytuje cały wniosek, w tym swoje dane osobowe, opis osiągnięć oraz załączniki,
- po wypełnieniu wniosku student informuje koordynatora o zakończeniu edycji wniosku,
- koordynator sprawdza kompletność wniosku i zgodność danych dotyczących studiów (rok, kierunek, etc.) oraz osiągnięć ze stanem faktycznym. W przypadku konieczności koordynator uzupełnia dane lub występuje o to do studenta,
- po zakończonym etapie składania wniosków przez studentów koordynator przekazuje wnioski Rektorowi do decyzji, które wnioski zostaną przekazane do Ministerstwa.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Pomocy Materialnej, tj. z Panem Piotrem Gibasem (tel. 12 662 4276) lub e-mail: piotr.gibas@urk.edu.pl