Stypendium Ministra
Studenci, którzy są zainteresowani ubieganiem się o stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za znaczące osiągnięcia na rok akademicki 2025/2026 proszeni są o zgłaszanie się do dnia 5 października 2025 r. drogą elektroniczną na adres e-mail: piotr.gibas@urk.edu.pl. W treści maila należy podać swoje dane: imię i nazwisko, rok i kierunek studiów, nr albumu oraz nr telefonu.
Szczegółowe informacje dotyczące stypendium ministra dla studentów za znaczące osiągnięcia, dostępne są na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Procedura składania wniosku na rok akademicki 2025/2026:
- w terminie do 5 października 2025 r. student zgłasza chęć złożenia wniosku na adres e-mail zgodnie z powyższymi wytycznymi,
- student zakłada konto "redaktora wniosku" w systemie ZSUN/OSF (uwaga !!! proszę na tym etapie nie rozpoczynać wypełniania wniosku, można to robić wyłącznie w udostępnionym wniosku do edycji przez koordynatora);
- student przesyła login do założonego przez siebie konta na adres e-mail: piotr.gibas@urk.edu.pl;
- koordynator uruchamia studentowi możliwość redagowania wniosku;
- student edytuje cały wniosek, w tym swoje dane osobowe, opis osiągnięć oraz załączniki;
- po wypełnieniu wniosku student informuje koordynatora o zakończeniu edycji wniosku;
- koordynator sprawdza kompletność wniosku i zgodność danych dotyczących studiów (rok, kierunek, etc.) oraz osiągnięć ze stanem faktycznym. W przypadku konieczności koordynator uzupełnia dane lub występuje o to do studenta;
- po zakończonym etapie składania wniosków przez studentów koordynator przekazuje wnioski Rektorowi do decyzji, które wnioski zostaną przekazane do Ministerstwa.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Pomocy Materialnej, tj. z Panem Piotrem Gibasem (tel. 12 662 4276) lub e-mail: piotr.gibas@urk.edu.pl